22 Mart 2012 Perşembe

Nişan Yazısı

3 Martta nişanım vardı..
Düğünümüz İstanbulda olacağı için Kayseriden de herkesi düğüne davet edemeyeceğimiz için burda ailem düğün tadında nişan yaptı.. Hemde düğün için bi prova oldu. Düğünde dikkat etmemiz gereken hususları gördük.. Hemde eş dost aile herkes birbiriyle görüşmüş oldu kısacası güzel bi sosyallik oldu.. 700 davetli vardı ki bu sayı nişan için iyi bi rakam.. Nişanda ben ve Selçuk yorulmadık ailelerimiz sağolsun hep koşturdu, misafirlerle ilgilendiler.. İyi ki onlar var.. Onlar olmasa biz bişey yapamazdık..
Gelelim nişan gününe...
Nişan olmadan önce ben çok rahattım.. Amaaan herşey olur modundaydım.. Nişan sabahı bi uyandım elim kolum titriyor.. Nassı yani akşam nişan var davetliler gelmeye başladı ben ne yapacağım.. Tam sahneye çıkarken düşersem.. Kolum kırılırsa, midem bulanırsa, ayağım burkulursa gibi sayısız saçma sapan korku vardı.. Ayrıca şansımdan mı şanssızlığımdan mı bilmem feci kar yağışı vardı.. İnsan haliyle korkuyor, davetliler rahat gelebilirmi uçaklarda aksilik çıkarmı gibi..
Nişan sabahı herşeye rağmen güzelce kahvaltımı yaptım ve  annemle beraber hazırlıklara bakmak için nişanın yapılacağı otele gittik.. Otele gittiğimizde şehir dışından misafirlerin bir kısmı gelmişti tabi onları görünce heyecanım daha da arttı..
Salonda sabah hazırlıklar yapılırken..

Kalbim küt küt atarken, çok matrak, can ve neşeli bi arkadaşım aradı nerdesin seni almaya geliyorum diye.. Onunla beraber gittik bi yerde kahve içtik havadan sudan konuşurken ben baya bi rahatladım ve kuaför saatim geldi..
Makyajım yapılmadan önce çok gergindim nasıl olacak çok mu ağır olacak palyaço gibi mi olacağım derken makyaj bitti ve istediğim gibi sade bi makyaj oldu.. Gözlerimin yapısı ufak ve renkli olduğu için göz makyajının fazlası bana hiç yakışmıyor.. Makyaj yapılırken Şefika uğradı bi kaç ekleme yaptı makyajımla alakalı ve makyajım bitti.
Makyajdan sonra başörtümün yapılacağı kuaföre gittik zaten başörtümü yapan kişi yıllardır gittiğim her türlü nazımı çeken ve gerçekten eli çok pratik bi kuaför.. Nişandan bi kaç gün önce bana ön hazırlık yaptı nasıl yapacağını gösterdi ki o gün bi aksilik çıkmasın diye.. 1 saat içinde başörtümde bitti ve resim çekinmek ve giyinmek için otele geri döndük.. Bu arada makyaj ve başörtü bitince benim heyecanım nerdeyse kalmadı stresimde azaldı.
Stüdyo fotoğrafını otel odasında çekindik çünkü o gün çok kar vardı ve benim elbisem kabarıktı arabaya inerken binerken ciddi sıkıntı olacaktı bizde fotoğrafı otelde çektirdik çokta iyi oldu.. Nişan elbisemi giyip aynanın karşısına geçince bi garip oldum.. Gerçekten büyüdüm ve evleniyorum nassı yani dedim.. Herneyse fotoğraf çekimi yaklaşık 2 saat sürdü bittiğinde yorulmuştuk ve nişan başlamak üzereydi..


Gelelim nişan elbiseme

Nişan elbisemde 2 farklı büstiyer kumaşı kullanıldı. Kumaşların rengi beyazdı ve gelinlik kumaşıydı onlar pudra rengine boyatıldı. Elbisenin alt kısmı 12 kat hayal tülden oluşuyordu. Kıyafetimi Kıymet Hanım dikti, kafamda belirlediğimin aynısını yaptı ellerine sağlık.
Selçuğun kravatında elbisemdeki tülden ve taşlardan kullanıldı. Mendili de aynı şekilde elbisemdeki taşlardan yapıldı.
Başımdaki taşlı aksesuarı Bala Hanım yaptı.

Ayakkabılarımı Sanem Sevgen yaptı..

Nişandaki Ayrıntılara Gelince
Çıkış müziğimiz Hans Zimmerin Gumption şarkısıydı.. Bu şarkıyı abim önerdi, kendi düğünlerinde çıkış müziğiydi.. 36. saniyede bi sessizlik oluyor o arada kapılar açılıyor ve güm güm güm çıkıyorsunuz çok keyifli bi şarkı..
Nişanımızda Mustafa Ceceli sahne aldı, sahnesi çok iyiydi..
İlk dansımızı Hastalıkta Sağlıkta şarkısında yaptık. Nişandan önce 3 saat dans dersi aldık ;) Hep merak ederdim bu dans edenler ne konuşur diye.. Dans ederken hiç konuşmadık sanırım bir ilki başardık ;)
Nişan saat 7 de başladı normal şartlarda biz 7.45-8 gibi sahneye çıkacaktık ancak protokol geç geleceği için bizimde çıkış saatimiz gecikti.. 9-30 gibi çıktık. Beklemek biraz zor oldu çünkü aşağıda nişan yapılıyordu biz ise yukarda yalnız başımıza oturduk..
Çıkmadan önce heyecanım hiç kalmadı sağolsun Şefika ve Tuba Abla bizi baya bi neşelendirdi.
Tuba Ablamın yeşil balık elbisesi ve Şefikanın melek kanadı olan kadife elbisesi çok şık oldu.
Nişana gelen davetlilerin herbiri birbirinden şık olmuş şimdi resimlerde farkediyorum.. Kayserililer gerçekten modadan anlıyor.. Açık bayanlarda kapalılarda inanılmaz moderndi.. İstanbuldakilerin biraz gelip ders alması lazım bizimkilerden ;) neyse kimseyi kızdırmayım şaka bi yana Kayserili kadınlar her konuda maşallah çok iyi..
Nişanda özellikle baştan sona her konuda emeği geçen Belma Mercana özellikle teşekkür ediyorum..
Nişan ile ilgili aklıma gelenler şimdilik bunlar.. Eğerki bi sorunuz olursa mail atmaktan çekinmeyin..

kboydak@mac.com
kboydak@me.com


Sevgiler
Kübra

Hiç yorum yok: