13 Şubat 2013 Çarşamba

Sevgi Dışında Herşey Hiçbirşeydir!


Sevgi dışında herşey hiçbirşeydir!
Bu söz belki biraz bünyeye ağır gelebilir, çok kapsamlı gelebilir ama madem bugün Dünya Sevgililer Günü o zaman bende sevgi ile ilgili bikaç şey söylemek isterim..
Sevgi, sadece karşı cinse duyulan bir sevgi olarak algılanmamalı..
Sevgi, öncelikle Yaradanı sevmekle başlar… Onun yarattığı güzellikleri, ondan dolayı sevmektir…
Gerçek anlamda Mevlayı sevenden bir kötülük gelmez… Çünkü sevmenin en güzelini zaten kalbinde taşır… bu yüzden kalbi kararmamıştır..
Sevgi ile birlikte kalp yumuşar, hoşgörü başlar…
Anne, apayrı bir sevgilidir… Su gibidir! Ona doyamazsınız.. Azıcık görmeyin, konuşmayın susarsınız diliniz damağınız kurur..
Baba, ekmek gibidir… Onun sevgisi olmadan eksik kalırsın.. Doydum dersin ama doymazsın.. Berekettir herşeyden önemlisi… Vazgeçilmezdir… Baş tacıdır…
Kardeşler çikolata gibidir… Mutluluk verir… Onlar varsa başka abur cubura (arkadaşa) gerek duymazsınız..
Sevginin en anlam veremeyeceğim kısmı ise eş sevgisidir.. Tamamen yabancı apayrı bir kişinin 25 yıl sonra gelip kalbinde baş köşeye oturması, onun nefes alıdığını  hissetmenin bile mutlu ettiği, tarifi imkansız birşey… 
Sevmek bizi özgürleştiren, hafifleten ve bir duygu…
Sevmek mutluluk veriyor tabii isteyene…
Allah kalbinde sevgi olmayan insanlardan bizi korusun! 
Amin...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sitenizin neredeyse tüm yazılarını okudum. Sizinle beraber ben de kâh güldüm kâh düşündüm :) Maşallah adı gibi şeker yazılarınız var. Özellikle aileniz hakkındaki yazılarınız öyle içten ki; bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim.
Diğer sitenize de baktım. Allah nazarlardan saklasın İnşallah; hayırlı günler dilerim...

Mustafa İlhan Genç dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.