10 Ağustos 2012 Cuma

İyi ki Doğdun Yakışıklım 2

Yakışıklı hemde çok yakışıklı.. Telefonumda ( Selçuk hayatıma girdiği zaman dahil) yakışıklım olarak kayıtlıydı.. Sonradan Selçuk yakışıklım 2 olarak değiştirmiş çok güldüm.. 
Benden sadece 18 ay büyük.. 
Çok dayak yedim çocukken hep saçımı çekerdi ağlatırdı.. Şimdi ise hep neşelendiriyor..
Yıllarca ablası gibi durdum şişmandım ya :)
O ise benim aksime çok fit 1 kilo alsa hemen dikkat ederdi.. Hoş hala öyle.. Evlendikten sonra kilo almayan sayılı erkeklerden biri.. Bi bayan olarak bazen sinir oluyorum bu duruma..
Orjinal biri.. Hayatta en çok keyif aldığı şeylerden biri tasarım yapmak.. Üniversitede hemen hemen tüm sunumlarımı abim hazırladı.. Bu konuda üstüne tanımam.. Kendisine bu konuda iyi olduğunu söylediğimizde asla kabul etmiyor çok mütevazi davranıyor.. Keşke izin versede tasarımlarını sizinle paylaşsam..
Onu hatırladığımdan beri çok ince düşünür.. Kimsenin düşünmediği detayları, noktaları yakalar.. İkili ilişkilerde bu özellikle çok işe yarıyor..
İnanılmaz bi ikna kabiliyeti var.. Onu bu konuda çok kıskanıyorum.. 2  dakikada insanı fikrinden caydırabiliyor..
BMW Z4 tutkusu var.. Bu tutku öyle böyle değil.. Ona porche alın gider satar yerine 2 tane z4 alır garajına koyar.. Başka arabalar umrunda değil kralı gelse bakmaz..
Süper yemek yapar.. Hani yemek derken sadece lezzetten bahsetmiyorum öyle bir sunum yaparki bir bayan olarak çekip başka ülkeye gitmek istersiniz..
Çok güzel giyinir.. Şimdi ben ne yapıyorum biliyomusunuz. Selçuğa hediye alacağım zaman abimin üstündekilere bakıyorum nerden aldıysa gidip aynısını alıyorum :) hiç hoşlanmam kendime yapılsa... ama napiyim erkeğe hediye almak zor..
Bi ara dediki kebabın tadı bana aynen ıspanak gibi geliyor sevmiyorum :) bu benzetmeyi hatırladıkça gülüyorum ve ne demek istediğini çok iyi anlıyorum.. 
Mc Donaldsı, Wendysi Dünya genelinde onun kadar seven var mı bilmiyorum.. Her öğün yese yinede bıkmıyor..
Saatin camını sadece pırlantanın çizdiğini ondan öğrendim.. ve daha sayamayacağım sayısız gündelik yaşamda işe yarayacak bilgiyi ondan öğrendim..
Çok duygusaldır.. Aileye aşırı bağlıdır.. Eşinin parmağı acısa onun daha çok acır..
Neşeli olduğu zaman ortamın ambiyansını değiştirir ama sinirliyse uzak durmak en güzeli..
Kalbi çok güzel.. Kendisi çok güzel.. Onu tanıyıpta sevmeyen varsa kesin çekemiyodur..
Şimdi tüm bunları yazdıktan ve yayınladıktan sonra bunları yazdığım için sıkı bir azar beni bekliyor :) hazırlıklıyım buna..
Biz abimi çok seviyoruz..
İyi ki hayatımızda..
İyi ki var..
Hepi bört dey.. iyi ki doğdun :)

Hiç yorum yok: