16 Ağustos 2012 Perşembe

Biri Beddua mı Etti???


Pazar gününden beri boğazım ağrıyor.. Önemsemedim geçer gider dedim..
Ama malesef geçmek yerine çok arttı..
Sorun bademciklerimde sandım.. Çünkü kızarmıştı..
Önce gitmedim doktora..
Nasıl olsa geçer bi kaç gün soğuk içmez dikkat ederim dedim..
Sonra baktımki hiç bi şekilde yiyemiyorum, içemiyorum, yutkunamıyorum, konuşamıyorum..
En çokta konuşamamak ağır geldi.. Sesim çıkıyordu ama Nihat Doğanın sesi gibiydi.. Yanık yanık..
Doktora gittim..
İlk defa duyduğum bi enfeksiyon..
Dil köklerim enfeksiyon geçiriyormuş :)
Aklıma birilerinin beddua ettiği düşüncesi geldi..
Acaba ben patavatsızlıke ettim münasebetsizin biride hay dilin şişsin  senin Kübra diye beddua mı etti?
Eğer beddua eden kişi bu yazıyı okuyorsa bedduasını geri çeksin.. Dilim yeteri kadar şişti.. Dersimi aldım...
Şaka bi yana ufak tefek hastalıkları önemsiz görmemeliyiz.. Ben boğazın bu denli önemli olacağını düşünemezdim.. Kendim yaşayıp görünce.. Vücudumuzdaki en ufak noktamızın bile kıymetini bilmemiz gerektiğini düşündüm...
4 tane ilaç kullanıyorum.. Hepsinin de tadı berbat.. ama artık yutkunurken canım eskisi gibi acımıyor..

Hiç yorum yok: