14 Nisan 2012 Cumartesi

İyi ki Doğdun Tuuuubaaaa


Onun adı Tuba
Henüz 30 yaşını 1 geçiyor...
Dünyanın en tatlı 4 çocuğundan 3 tanesinin annesi
Çok iyi bir ressam...
Kaplumbağa Terbiyecisini Osman Hamdi Beyden sonra en iyi yapan kişi olarak biliniyor..
Çok güzel kahkaha atar..
Gönlü çok geniştir...
Bensiz tatile çok nadir çıkmıştır, eşi ve çocuklarıyla... Kara kedi ünvanını hakkıyla taşıyan bi görümceyim yani :)
İlk yaptığı yemek yanmış yaprak sarmasıydı.. Tabi ben tatmadım ama çok dalga geçtik.. Şimdi ise usta aşçılara taş çıkaran yemekler yapıyor..
Sosyoloji okurken lanet başörtüsü sorunu ortaya çıkıyor ve inandığı doğru için okulu bırakıyor.. Herkes tepki gösteriyor.. O kadar kazanmıştı, okumalıydı ne yani başını açmakla ne oluyordu ki.. Ama Tuba dinlemedi kimseyi... Kim derdiki yıllar sonra Harvardda çok daha güzel bi eğitim alacağını hemde kimse ne giydiğine ne taktığına karışmadan krallar gibi okuyacağını...
7 yıl önce tanıdım Tubayı... O zaman çıtır çıtır genç bi bayandı.. Şimdi ise çatur çutur dermişim şaka bi yana hala çıtır çıtır hem genç hemde 3 çocuk annesi...
Gıcıklığı, sulu şakaları hiç sevmez.. Kuştan çok korkar.. Affetsin beni ona her türlü gıcıklığı yaptığım için...
Tubacım; ( normalde abla derim ama nişanlandım filan havalardayım)
İyi ki 3 tane meleğimizin annesisin..
İyi ki abimi dünyanın en mutlu erkeği yapıyorsun ( bide kendine sormak lazım tabiii)
Herşeyden önce çok güzel bir kalbin var...
 Allah daima yolunu açık etsin... 
Yeni yaşında kalbinden neler geçiyorsa hepsi hayırla olsun...

Tubacım ailemize iyi ki katıldın...
Seni çok seviyoruz..
İyi ki varsın..
Bak minik Şahnurun sana söyleyecek bişeyi var...


1 yorum:

esra dedi ki...

kübracim buradan ben de tuba ablaya nice mutlu yillar diliyorum guzel ailesiyle birlikte.sevgiler