19 Nisan 2012 Perşembe

Düğün Davetiyesi Mevzusu

Düğün hazırlıkları son hızla devam ediyor..
Her gün ayrı bir koşturma var... 
Uzaktan bakıldığında herşey çok basit görünüyor... ama hiçte öyle değilmiş..
O kadar çok detay varki her birine ayrı bir özen göstermeye çalışıyoruz...
Son olarak düğün davetiyelerimizi seçtik...
 Davetiye seçmekle iş bitmiyorki.. 
Davetiyeye yazılacak metinden tutunda yazı fontuna kadar binbir türlü detay var..
Davetli isimleri davetiyenin üzerine mi yazılacak, ayrı bir karta mı yoksa plakın üzerine mi yazılacak falan fistan derken benim kafa iyiyden iyiye gitti..
Davetiyenin üzerine koyulacak aksesuar inci mi olsun taş mı...
Farzetki inci seçtin yuvarlak mı olsun elips mi...
Davetiye kalın mı olacak ince mi...
Yazıda varak mı olacak düz mü..
Varak varsa gümüş mü altın mı...
Ne yani tüm bunları muhteşem seçersek o davetiyenin son durağı çöp olmayacak mı?
Zaten davetli listesi bambaşka bir mevzu...
Off ta off yani...
Ama böyle söylediğime bakmayın her bir detayın ayrı bir güzelliği var...
İlerde keşke dememek için şimdiden herşeye özen göstermek gerekiyor diye düşünüyorum..
Davetiyelerimizi Frapan İstanbuldan seçtik... Butik davetiye yapıyorlar... Herşeye siz karar veriyorsunuz.. Hayal gücünde sınır yok.. Ne hayal ediyorsanız onu yaptırabiliyorsunuz.. Bendeki problemde o zaten.. Hayal ettiğim kafamda canlanan hiç bişeyin olmaması karar vermemi etkiliyor..
Nişanda çok cafcaflı bi davetiye seçmiştik bu yüzden düğünde sade olmasını istiyordum ve seçimi Selçuğa bıraktım.. O da kendi gibi zarif bişey seçti...
Frapan İstanbulda bizi Şule Hanım çok güzel ağırladı.. Sizin için bi kaç resim çektim... Normalde modellerinin çalınmasını istemedikleri için internete klasik şeyler koyuyorlar, onlardanda ekledim... Butiklerinde çok çok daha güzelleri var bundan emin olabilirsiniz...
















































Hiç yorum yok: