25 Şubat 2012 Cumartesi

Güzel bi site... Bakmadan, okumadan geçmeyin..


iboydak


Günün birinde arkamda kaldı mı bir İz dİye düşündüğümde…




Merhaba, http://ilyasboydak.com  adresine bakmanızı mutlaka öneririm.. İçinde çok güzel yazılar, sözler var... Bazen unuttuğumuz şeyleri hatırlatacak nitelikte..
Hatta bi örneğini aşağıda sizinle paylaşıyorum..
Sevgiler
Kubra






Neyi bilmediğinizi biliyor musunuz?

Bu aralar çok hoşuma giden bir söylem var girişimciler arasında “know what you don’t know – neyi bilmediğini bil”. Bu söylemi iyi anlayan bir insan hem yapmaya çalışıpta başarılı olamadığı gereksiz uğraşlardan kurtulmuş olabilir, hem de bilmediğini iyi yapan birinden yardım alarak iş yaparken sorunları kolay çözebilir.
Özellikle iş hayatında başarılı olmuş bir çok patron bir zaman sonra neyi bilmediğini bilmemeye başladığı için doğruları görememeye kendi düşündüğünün hep doğru olduğunu düşünmeye başlıyor.
benden bilmediğim bir kaç iç rahatlatıcı itiraf:
dile karşı kabiliyetsizim ve dil öğrenmeyi başaramıyorum
fotoğrafçılık kabiliyetim vasatın üzerine çıkmıyor ne kadar denesemde, hem de bakmak çekmekten daha çok keyif veriyor
kendim bir şey oluşturamıyorum ancak bir yerlerden alıntıyı çevirebiliyorum (hibrit düşünürüm)

http://ilyasboydak.com/

Hiç yorum yok: