4 Haziran 2012 Pazartesi

Ağlayan Gelin Çiçeği

Bu çiçeğin ismi ağlayan gelin çiçeğiymiş :)
İnternette gezerken buldum.. Adını ilk defa duydum ama tamda bizim kınalardaki ağlayan gelinlerin haline benziyor..
Bu ay en yakın 5 arkadaşımın kına gecesi oldu..
Hatta bi ara öyle bi moddaydımki, boşzamanlarında ne yaparsın diye soranlara kına gecesine giderim demek geliyodu içimden..
Hobilerim; hmmm kem küm kına gecesine gitmek :)
Herneyse gittiğim her bir kına birbirinden güzeldi..
Kınalar artık eski kınalar gibi değil..
Resmen şovdu..
Her birinde farklı farklı süprizler vardı..
Hepsinin ortak paydası insanların çook eğleniyor olması..
Bu kadar kına gezdim ve hepsinde gördüğüm ( kendiminki dahil) ve canımı sıkan beni rahatsız eden bi konu hakkında uyarıda bulunmak istedim..

Gelin olacak güzelliğe kına yakılırken ağlayacakmısın diye sormayın
ya da kına yakıldıktan sonra neden ağlamadın diye?
Allah ağlatmasın..
Gelin ağlamıyorsa duygusuz, ailesini sevmiyor, gamsız gibi duygular yüklüyorlar..
Ne kadar tuhaf bir toplumuz..
Gelinin ağladığından zevk alıyoruz..
İster ağlar ister ağlamaz..
Size neeee...
Kimse kimsenin iç dünyasını yaşadıklarını hissettiklerini bilemez..
Oh olmuş ağlamadıysa..
Lütfen gelin olacak kişilere ağladın mı ağlayacak mısın diye sormayın..
Üzülüyorsanız siz kendi kendinize üzülün, ağlayın, makyajınız aksın, ühüüüü yapın ama geline çok fazla laf atmayın..
Sessiz sessiz ağlayın göstere göstere değil...

Bir gelin gözüyle benden söylemesi...


Hiç yorum yok: