2 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni Yıl ve Yapılacaklar Listesi

Acısıyla tatlısıyla bir yılı daha geride bıraktık..
Bir yıl daha yaşlandık..
Yeni yıl yeni umutların habercisi olarak bilinir.. Her yıl yeni isteklerimiz, yeni hayallerimiz olur.. Kimi gerçekleşir, kimi ise hayal kırıklığına uğrar..
Her yıl yapılacaklar listesi çıkarırım.. Uzun uzadıya yazarım bu dünya ve asıl dünya için yapılacaklar listesi şunu da yapacağım bunu da yapacağım vesaire..
Lisede ablalarımız bize çetele tuttururdu bilen bilir :) onun gibi birşey bu da..
Listedeki herşeyi yapabiliyormuyum diye sorarsanız malesef :( ama beni tetikleyen birşey oluyor.. En azından yapmaya çalışıyorum..
Hatta bi dönem aylık ve haftalık yapılacaklar listeside hazırlıyordum.. bu aralar onu çok ihmal ettim..
Bu yılda listemi güzelce hazırladım bakalım sene sonunda durum ne olacak :)
Sizede tavsiye ediyorum hayatınızı düzenleyen yapılacaklar listesi çıkarmanızı..
Bu arada söylemeden geçecemeyeceğim 1 Ocak kutsal şehir Mekkenin fethedildiği gün..
Hepinize hayırlı yıllar diliyorum..

Hiç yorum yok: